Uvjeti poslovanja
- Općenito
Internet trgovinom avenijaokusa.hr upravlja tvrtka NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana, matični broj: 5700850000, porezni br. 93641052, upisano u POSLOVNI REGISTAR SLOVENIJE, podružnica: Ljubljana.
Uvjeti poslovanja određuju način rada web stranice i uređuju poslovni odnos između prodavatelja i kupca.
Uvjeti poslovanja definiraju mogućnosti naručivanja, kupnje/plaćanja, dostave i povrata. Kupac je vezan uvjetima poslovanja koji vrijede u trenutku predaje narudžbe. Kupac je dužan upoznati se s uvjetima poslovanja prilikom predaje narudžbe te svoju upoznatost s njima potvrditi narudžbom. Ne morate se registrirati za kupnju proizvoda.
Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Ur. list RS, št. 98/04 - službeni pročišćeni tekst, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/ 09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT i 31/18). Zadržavamo pravo izmjene odredbi i uvjeta.
-
Proces kupnje
I. Odabir proizvoda: Na web stranici https://avenijaokusa.hr, odaberite proizvod i kliknite na poveznicu "Dodaj u košaricu". Sustav vas obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Za nastavak kupovine kliknite na "zatvori" i bit ćete vraćeni u online trgovinu. Ukoliko želite završiti kupnju kliknite desni link "na blagajnu" i sustav će vas odvesti na blagajnu. - Uklanjanje proizvoda iz košarice: Na web stranici https://avenijaokusa.hr u gornjem desnom kutu nalazi se ikona košarice u kojoj se (nakon klika na ikonu) korisniku prikazuju proizvodi koje je pronašao tijekom pregledavanja dodanih u košaricu u online trgovini. Ukoliko korisnik želi ukloniti određeni proizvod iz košarice, mora kliknuti na ikonu košarice i križić "ukloni". Ukoliko korisnik želi dodati određeni proizvod u košaricu, mora kliknuti na poveznicu "zatvori". Klikom na navedenu poveznicu vraćate se na internet trgovinu.
III. Košarica: Morate ispuniti obavezna polja kako biste dovršili narudžbu.
- 1. Adresa za dostavu: Potrebno je unijeti tražene kontakt podatke označene zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, grad, poštanski broj i broj telefona), koji su nam potrebni za potvrdu i završetak narudžbe te isporuku proizvoda.
• 2. Način dostave: Korisnik ima mogućnost odabira načina dostave
• 3. Način plaćanja: Možete birati između načina plaćanja: plaćanje po predračunu, plaćanje kreditnom karticom ili plaćanje pouzećem.
• 4. Kuponi i poklon kartice: Ukoliko korisnik ima važeći kupon za popust ili poklon karticu, upisuje ga u odgovarajuće polje i klikne na gumb za potvrdu.
• 5. Pregled narudžbe: Prikazuju se proizvodi koje je korisnik dodao u košaricu tijekom pregledavanja internet trgovine. Cijena proizvoda, trošak poštarine i ukupni trošak plaćanja vidljivi su u košarici i prije izvršenja narudžbe.
PDV se ne obračunava na temelju stavka 1. članka 94. zddv-1.
- Završetak narudžbe:
Korisnik može pregledati dostavljene podatke za dostavu, način plaćanja koji je odabrao i sadržaj košarice. Korisnik potvrđuje narudžbu klikom na gumb "kupi sada".
- Postupak obavijesti o kupnji
- Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena.
-
Metode Plačanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
• Plaćanje predračunom na račun tvrtke
• Plaćanje kreditnom karticom.
• Plaćanje pouzećem
- Izdavanje računa
Paketi koji se šalju sadrže račun u samom paketu. Cijena i svi troškovi vezani uz kupnju navedeni su na računu. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Sklopljeni ugovor između potrošača i prodavatelja nalazi se u elektroničkom obliku u sjedištu tvrtke. Potrošač može dobiti primjerak ugovora slanjem zahtjeva e-poštom na adresu hvala@avenijaokusa.hr. Ugovor se može sklopiti samo na slovenskom jeziku.
-
Cijene
Cijene su konačne. Promotivne cijene vrijede do otkazivanja. -
Izvršenje usluge ili primitak robe
Po zaprimljenoj uplati, pošiljku šaljemo unutar 1-3 radna dana od primitka uplate.
-
Povrat robe
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana nedvojbeno obavijestiti tvrtku na e-mail adresu hvala@avenijaokusa.hr ili drugim komunikacijskim kanalom da odustaje od ugovora, bez davanja razlog za njegovu odluku.
Potrošač mora robu vratiti poduzeću najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu: NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi s otkazivanjem narudžbe je izravni trošak povrata robe.
Povrat primljenih proizvoda poduzeću u roku za raskid ugovora smatra se obavijesti o raskidu ugovora. Potrošač ne smije koristiti proizvode do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati proizvode u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Ukoliko kupac odustane od narudžbe, tvrtka će izvršiti povrat svih uplaćenih sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćenih proizvoda. Prodavatelj ima pravo zadržati povrat kupoprodajne cijene do preuzimanja vraćene robe ili dok se ne dokaže da je potrošač poslao proizvod prodavatelju. Primljene uplate vraćaju se kupcu s istim sredstvom plaćanja koje je koristio prilikom kupnje, osim ako kupac izričito ne zatraži korištenje drugog sredstva plaćanja i prodavatelj zbog toga ne snosi troškove.
Najbrži i najlakši način povrata novca je na vaš TRR (osobni račun). Ukoliko se odlučite za ovaj način povrata, molimo da nam javite broj svog osobnog računa.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora kod ugovora, čiji je predmet proizvod koji je proizveden prema preciznim uputama kupca i koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, a zbog svoje prirode nije pogodan za povrat.
- Tvrđenje činjenične pogreške
Kao potrošač imate pravo ostvariti svoja prava od stvarne pogreške, uzimajući u obzir odredbe Zakona o zaštiti potrošača (Službeni list RS, br. 98/04 - službeni pročišćeni tekst, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/09, 78 /11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT i 31/18).
Greška na proizvodu je materijalna:
• ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
• ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;
• ako stvar nema svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;
• ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalne greške ako o greški obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je greška otkrivena.
Prodavatelj ne odgovara za materijalne greške robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla.
Kupac može zahtijevati po vlastitom izboru:
• Ispravak pogreške
• Povrat plaćenog iznosa razmjerno pogrešci
• Razmjena dobara
• Povrat uplaćenog iznosa
Ukoliko smatrate da kupljeni proizvod ima stvarnu grešku, kontaktirajte nas što je prije moguće. Ponudit ćemo vam zahtjeve po vašem izboru u najkraćem mogućem roku.
Prilikom ostvarivanja prava iz ovog naslova, kupac je dužan u obavijesti o greški pobliže opisati grešku i omogućiti prodavatelju da pregleda proizvod.
Ukoliko greška nije sporna, tvrtka mora udovoljiti zahtjevu potrošača što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko pogreške, tvrtka mora potrošaču dati pismeni odgovor u roku od 8 dana.
Pravo na isticanje stvarne pogreške pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (pobliže od članka 37. nadalje).
- Žalbeni postupak
Ukoliko niste bili zadovoljni izvršenjem narudžbe ili usluge, rado ćemo uvažiti vašu reklamaciju. Također molimo da pošaljete prigovor na sve nepravilnosti koje otkrijete na proizvodima.
Pritužbu nam možete podnijeti u pisanom obliku na sljedeće načine:
• pismo koje šaljete poštom:
NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana
• e-mail: hvala@avenijaokusa.hr
- Na prigovor ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana primitka.
Tvrtka NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana, svjesna je da je bitna karakteristika potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču, da ne pokrene spor pred sudom. Stoga se trudimo sve eventualne sporove riješiti sporazumno. U slučaju sudskog rješavanja sporova nadležan je sud prema mjestu prebivališta potrošača.
-
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Tvrtka NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana, ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu i izvan-sudsko rješavanje potrošačkih sporova.
Tvrtka NORICUM D.O.O., Brilejeva ulica 3, 1000 Ljubljana, nudi svoju robu u internetskoj trgovini Republike Slovenije, stoga na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma vam stoji na raspolaganju
Uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.
- Prava intelektualnog vlasništva
Zabranjeno je svako kopiranje, kopiranje, umnožavanje i bilo kakvo širenje u komercijalne svrhe bez pisanog dopuštenja tvrtke.
- Korištenje usluga
Registracijom i sudjelovanjem u našim newsletterima te naručivanjem proizvoda u našoj online trgovini pristajete na sve navedene uvjete i u potpunosti preuzimate odgovornost za svoje sudjelovanje ili korištenje proizvoda.
- Isključenje odgovornosti
Narudžbom proizvoda u našoj web trgovini pristajete na gore navedene uvjete i preuzimate punu odgovornost za korištenje proizvoda.