Politika privatnosti
Sigurnost
Noricum d.o.o. koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja.
Zaštita osobnih podataka
Noricum d.o.o. se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika.
Noricum d.o.o. na neodređeno vrijeme pohranjuje IP adrese svih posjetitelja internetske trgovine avenijaokusa.hr.
Noricum d.o.o. će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Komunikacija
Noricum d.o.o. će kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasna e-pošta sadržavat će sljedeće komponente:
· bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
· pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
· razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima,
· jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
· želju korisnika da ne prima oglasne poruke pružatelj će izričito poštovati.
Briga o djeci
Noricum d.o.o. ne smije prihvatiti narudžbu od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika. Noricum d.o.o. ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču djece bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Isto tako, Noricum d.o.o. ne smije podatke dobivene od djece ustupati trećim osobama, osim roditeljima ili skrbnicima. Noricum d.o.o. ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.
Odricanje
Noricum d.o.o. ne odgovara za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Noricum d.o.o. pregledava mišljenja prije objave i odbacuje ona koja sadrže očite neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva. Noricum d.o.o. nije odgovoran za podatke u mišljenjima te se odriče svake odgovornosti proizašle iz podataka u mišljenjima.
Noricum d.o.o. zadržava pravo promjene uvjeta poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodnog upozorenja.
ZAHTJEVI, ŽALBE I SPOROVI
U slučaju pritužbi, reklamacija i informacija vezanih uz naše usluge i proizvode, možete nas kontaktirati putem e-maila: hvala@avenijaokusa.hr
Odgovornosti davatelja, reklamacije i utvrđivanje materijalnih greška na robi
Noricum d.o.o. poštuje važeće Zakone o zaštiti potrošača:
Članak 37
Prodavatelj je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom i odgovara za materijalne pogreške u izvršenju.
Greška je stvarna:
1. ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
2. ako stvar nema svojstva potrebna za određenu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;
3. ako stvar nema svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;
4. ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Prikladnost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacija na sama roba.
Na odgovornost za stvarne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi, ako ovim zakonom nije drukčije određeno.
Članak 37a
Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnih greška ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je greška otkrivena.
U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.
O greški kupac može obavijestiti prodavatelja putem e-mail adrese: hvala@avenijaokusa.hr.
Članak 37b
Prodavatelj ne odgovara za materijalne greške robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla.
Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača rabljena stvar, prodavatelj ne odgovara za materijalne greške robe koji se pokažu nakon isteka godine dana od isporuke stvari.
Smatra se da jegreška na robi već postojala u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.
Članak 37.c
Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:
– otkloniti greško na robi ili
– vraća dio uplaćenog iznosa razmjerno pogrešci ili
- zamjenjuje neispravnu robu novom, besprijekornom ili
– vraća uplaćeni iznos.
U svakom slučaju, potrošač također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i transporta proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza iz prethodnom stavu ovog člana.
Članak a43.d
Ako tvrtka potrošaču ne pruži informaciju o pravu na odustanak od ugovora iz točke 3. stavka 1. članka 43.b ovoga zakona, rok za odustanak od ugovora je 12 mjeseci. Rok počinje teći istekom odustanka iz stavka 1. prethodnog članka.
Ako tvrtka potrošaču u roku od 12 mjeseci od početka roka za odustanak iz drugog stavka prethodnog članka dostavi potrošaču informaciju o pravu na odustanak od ugovora iz točke 3. stavka 1. članka 43.b ovoga Zakona, odustanak iz stavka 1. prethodnog članka počinje teći od dana primitka obavijesti potrošaču.
Članak b43.d
Obavijest o odustajanju kupac može podnijeti poduzeću na obrascu iz stavka 5. ovoga članka ili uz nedvojbenu izjavu iz koje je vidljivo da odustaje od ugovora.
Smatra se da je potrošač pravodobno podnio izjavu o odustajanju od ugovora ako ju je poslao u roku određenom za odustanak od ugovora.
Tvrtka na svojim internetskim stranicama može potrošaču ponuditi i mogućnost elektroničkog popunjavanja i dostavljanja obrasca iz stavka petog ovoga članka ili davanja nedvojbene izjave iz koje proizlazi volja potrošača za odustajanjem od ugovora. U tom slučaju tvrtka će odmah potvrditi primitak obavijesti o odustajanju od ugovora na trajnom nosaču podataka.
Potrošač snosi teret dokazivanja u vezi s korištenjem prava na odustanak od ovog članka.
Obrazac i sadržaj obrasca ostavke propisuje pravilnikom ministar nadležan za gospodarstvo.
Članak 43.d
Ostvarenjem prava na odustanak od ugovora iz članka 43. ovoga Zakona prestaju obveze stranaka glede:
– ispunjenje ugovora ili
- sklapanje ugovora, kada je potrošač dao ponudu za sklapanje ugovora.
U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.
Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.
Potrošač ne može zahtijevati povrat nastalih dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugačiju vrstu pošiljke od cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju tvrtka nudi.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe.
Ako je potrošač već primio robu i odustaje od ugovora, vraća je ili predaje poduzeću ili osobi koju je poduzeće ovlastilo za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti od prve stavka 43. ovoga Zakona, osim ako tvrtka ne ponudi, prihvatiti samo vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana.
U vezi s odustajanjem od ugovora, potrošač snosi samo troškove povrata robe, osim ako te troškove snosi tvrtka ili ako tvrtka prethodno ne obavijesti potrošača da taj trošak snosi on.
Kada se u slučaju ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija roba isporučuje na kućnu adresu po sklapanju ugovora, tvrtka je preuzima o svom trošku ako zbog prirode robe nije moguće vratiti ih na uobičajeni način poštom.
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako ga tvrtka ne obavijesti o pravu na odustanak od ugovora sukladno točki 4. stavka 1. članka 43.b.
Ostvarenjem prava na odustanak od ugovora potrošač ne preuzima nikakve obveze osim obveza iz ovoga članka te stavka 4. članka 43.d i članka a43.e ovoga Zakona.
Kupac ima sljedeće: neopozivo pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe povratom robe na adresu tvrtke NORICUM D.O.O. Kupac to može učiniti nedvosmislenom izjavom o odustajanju od ugovora u pisanom obliku ili elektroničkom obliku
Noricum d.o.o. se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese hvala@avenijaokusa.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Noricum d.o.o. je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga Noricum d.o.o. nastoji sve eventualne sporove riješiti mirnim putem.
RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Informiranje potrošača prema Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova
NORICUM D.O.O., kao internetski pružatelj proizvoda na internetskoj trgovini avenijaokusa.hr, ne priznaje niti jednog IPRS pružatelja usluga kao odgovornog za rješavanje potrošačkog spora koji potrošač može pokrenuti sukladno gore navedenom zakonu. Sve nesuglasice ili sporove nastale u vezi s tumačenjem ili provedbom "Općih uvjeta" stranke će rješavati međusobnim dogovorom. Više o izvansudskom rješavanju sporova možete pročitati na stranicama Europske komisije.